Cărțile de vizită sunt o parte importantă a promovării afacerilor, care ajută la stabilirea comunicării informale cu clienții și partenerii. Iată opțiunile pentru alegerea și crearea cărților de vizită:
- Dimensiune. Dacă preferați să respectați standardele, atunci va trebui să alegeți o dimensiune a cărții de vizită dintre 2 opțiuni - „european” 85 × 55 mm și „rus” 90 × 50 mm. În cazul alegerii dimensiunilor pentru cărțile de vizită de afaceri și corporative, este bine să imprimați cărți care respectă standardele general acceptate. Dar cărțile de vizită personale pot fi absolut diferite.
- Forma. Standardul pentru o carte de vizită este dreptunghi. Dar nu este bătut în cui.
3. Culori. Clasice - cărți alb-negru, simple și concise. Mulți respectă acest stil, dar, cu toate acestea, mai mare popularitate o câștigă cărți colorate, permițând să atragă atenția maximă a destinatarului.
4. Tipul materialului. Se utilizează și cele mai neobișnuite diferite materiale - lemn, metal, țesătură. Dar hârtia poate fi variată ca aspect și textură - metalizată, aurită, laminată, texturată, gofrată, cu efect de perlă sau luciu. O astfel de exclusivitate nu este ieftină!